poniedziałek, 2 maja 2016

Zwiastun nowej rasy

                                                     Hej! :3

Nasi kochani pracownicy SSO dodali oficjalny TEASERS nowej rasy. Mianowicie 4 maja SSO doda KUCE WALIJSKIE!!
Tak długo na tą rasę czekałam aż już wątpiłam, że SSO tą rasę kiedykolwiek doda i opłacało się czekać. :D
Tu macie link do zwiastunu tej CUDNEJ rasy:

https://www.youtube.com/watch?v=XEIURg_i_Wo

Dlaczego akurat na tą rasę tak długo czekałam?

W rzeczywistości jest to moja ulubiona rasa. To na tej rasie w stadninie, w której się uczę jeździć konno uczę się skakać. Uczę się na kucu walijskim skakać!! To cudna rasa!! *-* Ja jeżdżę na ogierze o imieniu WICHER. To imię do niego pasuje ^^ Jest maści trantowatej (chyba tak to się pisze xD, a jeśli nie to sorki). Wicher wygląda mniej więcej tak:

 
Jest piękniejszy, ma bardzo gęsty ogon i grzywę. Grzywę ma bardzo długą.
Jednym słowem ten oto koń na zdjęciu nie jest ani trochę podobny do WICHERKA. Jedynie są tej samej maści, ale to wszystko.
 
Niestety nie mam zdjęcia Wicherka :'(, dlatego tego wrzucam xD z netu .-.
 
Jest mi bardzo przykro, że w SSO takiej maści nie będzie i, że nie można dawać polskich imion dla koni. Tak to bym dała mojemu koniu imię WICHER na cześć tego w realu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz