wtorek, 31 maja 2016

Wyniki egzaminu szóstoklasisity i Dzień Dziecka w szkole

                                        Hej!!

               Dzisiaj poruszę temat wyników egzaminu szóstoklasisty. Niektórzy są uradowani, niektórzy smutni, a niektórym to obojętnie jak napisali. Ja jestem w tej grupie uradowanych. Teraz przedstawię Wam moje procenty z każdego przedmiotu.

                                                     Język Angielski - 75%
                                                       Matematyka - 85%
                                                     Język Polski - 100%

Ja niby taki AS z matmy, a miałam 85%. Bardzo się zdziwiłam wynikiem z polskiego, gdyż nie przypuszczałam, że będę mieć 100% O.o. Zawsze robiłam w pracy pisemnej wielkie błędy językowe, a teraz nie ...? Niemożliwe xD A jednak ... Szczerze, gdybym z matmy miała 100% bym się tak nie cieszyła jak z 100% z polaka. ^^ Jeśli chodzi o wynik z angielskiego spodziewałam się takiego, gdyż nie jestem w ogóle AS'em z angielskiego, ale 5 będę mieć na koniec roku. xD Wyników dowiedzieliśmy się w poniedziałek, ale teraz Wam mówię, gdyż wczoraj nie miałam czasu ani na ten post ani na Monday's Secret Location. Poruszyłam dość ciekawy temat czy nie? xD

            -------------------------------------------------------------------------------------------

Dzisiaj w szkole mieliśmy DZIEŃ DZIECKA. Nie wiem czemu dziś, a nie jutro ... Na początku nuda ... Potem MAM TALENT. Też mi coś ... :P Dopiero kiedy pojawiły się psy od razu się zainteresowałam. Ludzie pokazywali tresurę psów. Właśnie wtedy moja dusza do mnie przemówiła, że mam być w przyszłości trenerem psów i chyba to zrobię, gdyż na instruktora jazdy konnej nie chcę, bo nie jestem do tego stworzona. Po tresurze oczywiście co roku pojawiająca się PIANA z wozu strażackiego, lecz o dziwo nie było piany tylko ZIMNA WODA!! Na początku bałam się pomoczyć xD, ale później cała byłam mokra ... brr ... Było super!! I nigdy nie zapomnę zachowania nauczycielek :') Spierniczały daleko od wody żeby nie zmokły. Ah, nie roztopią się, ale trudno ... xD

            A wy jakie macie wyniki z egzaminu i jak spędziliście Dzień Dziecka w szkole?

                                       Lina ☺

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz