poniedziałek, 9 maja 2016

Nowa seria na blogu

                                             Hej!!

           Dosyć dawno mówiłam Wam, że wprowadzę Wam serię z fajnymi wydarzeniami co mi się przytrafiły w grze i w realu, lecz plan nie wypalił. :( Zaczęłam myśleć nad innymi seriami i wreszcie wpadłam na SUPER pomysł.

             Co każdy poniedziałek wstawiałabym posta z jedną sekretną lokalizacją w SSO żebyście mogli je znaleźć, bo dużo osób ma problem ze znalezieniem ich.
Ta seria nazywałaby się Monday's Secret Location, czyli po polsku Poniedziałkowa sekretna lokalizacja.

Dlaczego akurat chcę to robić w poniedziałki?

Pomyślałam, że po weekendzie dużo osób ma ,,doła'', że zakończył się weekend, więc postanowiłam w ten dzień trochę uszczęśliwić GRACZY SSO.

Mam nadzieję, że seria Wam się spodoba ^^

Oby ta seria wypaliła. :3 Teraz biorę się za posta z pierwszą Poniedziałkową sekretną lokalizacją.

                                   Bey ~ Lina ☺

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz