czwartek, 19 maja 2016

Bugi, bugi i BUGI ...

Hej!!
 
Kilka minut temu postanowiłam porobić sobie różne bugi ...
Oczywiście udało mi się zrobić 2, które mnie rozbawiły i zaciekawiły . :)
PRZEJDŹMY DO RZECZY!!
 
Zaczęłam sobie robić BUGI z jeżdżeniem tyłem i bokiem ...
UDAŁO MI SIĘ!!
A oto efekty: :')
 
 

 

 

 
Bug jest łatwy i śmieszny.
Tylko my widzimy TAK naszą postać, a inni widzą ją normalnie.
Niestety w tym bugu jest jeden minus ...
Gdy zejdziesz z konia Twoja postać nie może chodzić.
Ale spokojnie ... Po wylogowaniu i ponownym zalogowaniu wszystko jest OKEY.
 
 
Drugi BUG jaki robiłam to jeżdżenie po całym Jorvik z szafą STAR RIDER.
UDAŁ MI SIĘ!!
I szczerze mówiąc ten bug i bug z jazdą tyłem można zrobić w tym samym czasie. :D
 
Chcecie się dowiedzieć jak?
Piszcie w komentarzach, a ja zrobię o tym filmik na moim kanale na YT. :*
 
Tylko muszę mieć 70 subów, więc Ci, którzy mi jeszcze nie dali SUBA, a chcąc dać szybko dawać, gdyż wtedy nagram o tych dwóch bugach filmik na specjal 70 sub ♥
 
 
Zajrzyjcie do mnie na kanał na YT, gdyż wstawiłam już
2 odc, serialu ,,Zakazana Miłość''.
Kanał: Paulina Sweetdawn
Oby Wam się spodobał. ^.^
 
Lina ☺

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz