sobota, 26 grudnia 2015

Pandoric Cracks


Poniedziałek

Tor wyścigowy Baronowej

Około X:233 Y:173


Około X:207 Y:126


Wtorek

Opactwo Doyla

Około X: 297 Y: 222, niedaleko kopalni Srebrnej Polany


Około X:284 Y:138, W lesie po stronie Jodłowego Gaju


Środa

Wzgórze Nlimera, Opuszczona Farma

Winnica Srebrnej Polany, koło padoku

Wzgórze, koło Jaspera

Czwartek

Około X:133 Y:122, tam gdzie były questy z tajemniczymi skałami u Jaspera

Las w Dolinie Złotych Wzgórz

Dolina Złotych Wzgórz, Wzgórze stracha na wróble, Cmentarz

Dolina Złotych Wzgór, wyspa ze stajnią

Piątek

Za zamkiem Srebrnej Polany

Koło cyrku na Wzgórzu Nlimera

Na trasie wyścigu z Winnicy

Dolina Złotych Wzgórz, Wzgórze stracha na wróble, Cmentarz
Sobota

Wzgórze koło Jaspera

Głuche Lasy, koło młynu

Na plaży przy Jeziorze Valedale

Około X:323 Y:218, niedaleko domku szpiegów

Około X:328 Y:231, niedaleko jaskini niedźwiedzia

Niedziela

Przy grobie państwa Hill, koło sadu z jabłkami

Opactwo Doyla

Koło trasy wyścigu z obserwatorium

Koło Północnej Przełęczy
Pomoc: Blog Mel
                                                                                                                                               Pozdrawiam:
                                                                                                                                                      Paulina


14 komentarzy:

  1. Jeśli już kopiujesz coś od Mel, to chociaż napisz skąd to masz xD Nie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że kompletnie ściągnięte od Mel i nie podpisane :/

      Usuń
  3. Drogi anonimie nie hejtuj mnie, a z resztą napisałam na blogu Mel, że biorę to na bloga, ale mam zamiar napisać swój i proszę nie hejtuj nie mam zamiaru patrzeć na takie komentarze. Pomysl trochę o innych nie o sobie. Im dziękuję za to nie pozdrawiam. Jeśli chcesz nadal pisać takie komy to w ogóle nie wchodź na bloga nie chce takich osób .-.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja wypowiedź jest bez sensu .-. Myślę tylko o sobie, a nie o innych, bo powiedziałam, że ściągnęłaś to od Mel? Trzeba było chociaż napisać skąd to miałaś. Bo jeśli ktoś wejdzie na twojego bloga i to zobaczy to pomyśli, że to Twoje :/ I nie doceni pracy osoby, która się natrudziła, żeby coś takiego stworzyć.

      Usuń
  4. poprawione nie czepiac się proszę o pozytywne komy

    OdpowiedzUsuń
  5. Drogi anonimie co nie masz konta na Google? Jak coś to napisałam, że pomocą był blog Mel .-., ale nie ściągnęłam wszystkiego tylko był moją pomocą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę nie pisz komów negatywnych jeśli chcesz je pisać to nie tu .-.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki bardzo mi pomogłaś :P

    OdpowiedzUsuń