czwartek, 17 grudnia 2015

Informacje i zadanka w MSP

Nowy wygląd bloga już jest!
Jeszcze kilka ulepszeń, ale to już jutro.

Już dużo czasu minęło od momentu kiedy wstawiłam na bloga zdjęcie rozet.
Mam ich więcej. Mam ich teraz 38. Dziś zdobyłam 3 msc w 1 gr na cs'ach w Moorl:

Czas na zadania w MSP.
Jak zwykle zadania w MSP zaczynają się u Radnego:
Magiczne koziołki! Radny prosi Elizabeth o pomoc:

Ustawianie normalnych koziołków:

Następnie trzeba się zapytać Barneya o gwiazdkę złotą na czubek choinki:

A kto to w zadaniach aktualizacji?
Dawno jej nie widziałam żeby była w jakiś zadaniach:

Mary
Zadanie od Mary:

Podobno Sonja jeździ sobie na koniu po Głuchych Lasach, a tu w sadzie jabłkowym:

Sonja zaprowadziła mnie do jaskini niedźwiedzia (już tam wcześniej byłam) i musiałam odebrać niedźwiedziowi gwiazdę złotą:

Umieściłam ją na czubku choinki i zadania na jutro.
Tyle brakuje mi do 18 lvl (1400 pd około).

Zapraszam do następnych postów.
                                                       PAULINA




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz