środa, 2 grudnia 2015

Zadania w JCP i zapowiedź...

Zadania w JCP zaczynają się u Dozorcy w JCP:
Osoby występujące w zadaniach w JCP to:

Gordon z JCP 

Dozorca z JCP 

Clementine z JCP

Alyx z JCP
Dozorca prosił żebym poszła na 3 piętro po świąteczne rzeczy:

Z pudełkiem miałam wrócić do Dozorcy:

Następnie miałam takie 3 zadania:

Miałam ozdobić JCP takimi ozdobami:





Następnie znów 3 zadania u Dozorcy po dekorowaniu JCP:

Najpierw zadania z Gordonem.
Gordon prosił mnie o wyjęcie ubrań z pudełka i poukładaniu ubrań na półkach:

Układanie:

Później miałam znaleźć sukienkę i zapakować ją w prezent:

Później zadania u Alyx:

Alyx musiała wyjść i ja obsługiwałam w sklepie Alyx:

Klient:

Następnie miałam poukładać czapraki i ogłowia na półkach:

Na końcu zadania u Clementine:

Miałam poobsługiwać klientów, sprzątać naczynia i wycierać stoły:

Niestety na jutro nie ma zadań w JCP. :'(
Jutro na SSO wstawię zadania w MSP i coś jeszcze, ale nie wiem na razie co.
!!Czas na zajawkę!!
Za tydzień będzie nowa rasa- Kuc Islandzki, a od tazu po nowej rasie za tydzień będzie prowadzenie konia.
Jak będą Kuce sama porobię fotki Kuców.
Nie mogę się doczekać.
Wyczekujcie jutrzejszych postów!
Pa :* :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz