sobota, 26 grudnia 2015

Łowienie rybek :)

                                                                   Łowienie ryb
        Łowienie ryb w Dolinie Złotych Wzgórz u Pana Trount'a.

Poniedziałek

Szczupak pospolity
Zaraz za przybrzeżnym labiryntem

Wtorek

Okoń
Na końcu plaży obok mistrzostw DZW (Dolina Złotych Wzgórz)

Środa

Kulbiniec kalifornijski
Przy wyjściu z Wioski Rybackiej po lewo

Czwartek

Dorsz
Stajnia Złotych Liści na plaży

Piątek

Śledź
Na jednym z doków tam gdzie jest prom

Sobota

Whitefish
Zaraz za norą przemytników Roba i Boba

Niedziela

Gładzica
Na moście do stajni

12 komentarzy:

  1. Jeśli to skopiowałaś to ważne jest to żeby napisać od kogo wzięłaś te informacje :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sama to zrobiłam. Tia ... Niektórzy od razu myślą, że jeżeli ktoś ma coś ładnie zrobione to ma skopiowane. :')

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko mówię :/ ładnie? mogłabyś się postarać... bo dla mnie to nie jest ładne... nie chcę pisać jakie żebym cię nie uraziła... bo takie dzieci jak ty tak mają :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uważam i inni, że to jest ładny post. Jeśli Tobie się to nie podoba to jesteś rozdrażniona i nic Ci się nie podoba. :') Żal, ty też jesteś dzieckiem i pewnie młodszym ode mnie. :')

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdrosna? pf... Ja od cb młodsza? pliz... nie rozśmieszaj mnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zazdrosna, bo po co byś mnie hejtowała? .-. Tak jesteś młodsza, bo właśnie dzieci poniżej 12 roku życia przeważnie muszą się wyżyć na starszych, bo czegoś nie mogą dostać. :')

      Usuń
  6. Haha... zabawna jesteś jestem od cb starsa o 4 lata a bloga to potrafię stworzyć...

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko xD jeszcze bardziej się pogrążyłaś :') Masz 17 lat i tak się zachowujesz? :') Po prostu żal

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogę hejtować tekiego debila jak ty i nikt mi nie zabroni.. Nie jestem zazdrosna.. niby czym miałabym co? Twoim głupim blogiem? Klubem? Nie rozśmieszaj mnie... Zaraz pęknę ze śmiechu.. Ja nie jestem małym dzieckiem co nic nie umie zrobić.. Bloga mogę sobie zrobić.. Klub nie wiem na co mi on by był potrzebny.. Kanał na YT? Pf.. nie będę robiła z siebie debila... No ale są takie osoby np. ty.. Idź się poskarż mamusi że Cię hejtuje... Ciekawi mnie tylko to czy dodasz tego koma.. Tylko najpierw pomyśl nad jakimś dobrym tekstem... Może mama Ci pomoże..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mylisz się, ja sama pisze te komentarze bez nikogo pomocy. Widać, że Tobie ktoś pomaga ... Bo takie dziecko nie umiałoby takich rzeczy napisać.
      Nie pozdrawiam i proszę nie odpisuj, a nawet jeśli odpiszesz to nie wstawię Twojego koma na bloga, bo nie bd się kłócić z takim dzieckiem.

      Usuń