wtorek, 8 grudnia 2015

Kon-kurs

!Z okazji 50 posta organizuję KONKURS!
Teraz macie na mapie zaznaczone jakie tereny to np. SP lub DZW:
Konkurs polega na tym, że pod tym postem piszesz, że bierzesz udział.
Trzeba w konkursie napisać jak ye tereny się nazywają.
Trzeba napisać 4 tereny. W SSO (grze) znajdziecie odpowiedzi na 3 zaznaczone tereny, a ten ostatni to trzeba pomyśleć i to bardzo.

Konkurs trwa do 21 grudnia 2015r. do godz. 16:30.
;)
Wygrana to:
Jeśli ktoś odpowie jako pierwszy jedno dobrze to otrzymuje tylko gratulacje.
Jeśli ktoś odpowie na dwa dobrze jako pierwszy pisze swoje imię i nazwisko w grze SSO i będzie miał zaszczyt mieć mnie w znaj.
Jeśli ktoś odpowie na trzy jako pierwszy odpowiem mu na wszystkie pytania tej osobie wszystko co chce wiedzieć ode mnie i będzie mnie w znaj.
Jeśli ktoś odpowie na wszystkie odpowiem jej/mu na wszystkie pytania jakie chce wiedzieć ode mnie, będzie miec mnie w znaj i...
jeśli ma 12+ lvl i SR to będzie w tym klb co ja czyli ET ( Evil Titans ) tylko zapytam się właścicielki o zgodę nazywa się Zita <3.
Jeśli nikt się nie zgłosi będę Was zachęcać na SSO i w ET i tak to przedłuże konkurs do 28.12.2015r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz