czwartek, 13 kwietnia 2017

Złote Jajka Wielkanocne - Lokalizacje

Cześć!

Jestem taka szczęśliwa! Chyba po raz pierwszy zrobiłam jakąś mapkę z informacjami gdzie czego szukać. Zawsze kopiowałam i czułam się później z tym źle. Teraz zrobiłam SAMA i po prostu jestem bardzo zadowolona.

Ale może teraz przejdźmy do rzeczy!!

Zrobiłam dla Was mapkę gdzie można szukać jajek wielkanocnych.


Jeśli masz zamiar kopiować mapkę, bądź informacje zawarte w poście poinformuj czytelników skąd wzięłaś/łeś materiały. ;)

Podoba Wam się?

Serio ... Robiłam to sama, ale nie musicie wierzyć ;)
Ważne, że ja wiem, że zrobiłam to sama i czuję z tego satysfakcję.
A teraz macie dokładną rozpiskę numerków.

Każdy numerek oznacza jajko na mapce. Wypisałam także szczegółowe współrzędne i nagrodę za znalezienie złotego jajka.

UWAGA! Nie wszyscy mają złote jajka dokładnie w tym samym miejscu.
Jeśli jajka nie będzie tam gdzie ja podałam współrzędne musicie niestety szukać w innych zakamarkach.

Gdy będziecie zbliżać się do lokalizacji jajka w SSO usłyszycie gdakanie kury. :)

PONIŻEJ MACIE ROZPISKĘ.

1. Zachodni Przylądek - X:33 Y:121 - 3 arbuzy
2. Las Złotych Liści - X:90 Y:128 - bela siana
3. Północna Przełęcz - X:170 Y:119 - jajko wielkanocne
4. Zamarznięte Jezioro - X:338 Y:43 - śliczny seledynowy sweter
5. Lodowy Las - X:385 Y:68  - 3 jabłka
6. Wioska Jodłowy Gaj - X:341 Y:169 - jajko
7. Plaża Fortu Pinta - X:252 Y:268 - jajko wielkanocne
8. Kopalnia Damaszek - X:180 Y:228 - 2 marchewki
9. Wzgórze Nilmera przy drodze - X:158 Y:229 - brązowe wiosenne buty
10. Ujeżdżalnia - X:110 Y:182 - krótkie jeansowe spodenki
11. Zapomniane Pola - X:89 Y:175 - zielona torba na siodło
12. Farma Złota Ostroga - X:86 Y:235 - komfortowe tenisówki
13. Plaża Konik Morski - X:80 Y:271 - jajko
14. Jarlahiem - X:33 Y:241krótkie różowe spodenki 
15. Stajnia Jorvik - X:17 Y:246 - pomarańczowa koszulka

Punkty 4 i 5 na mapce są troszkę w innym miejscu no, ale cóż ... Robiłam to w przybliżeniu. Każdy ma jajka gdzie indziej. :)

Trochę się namęczyłam kiedy biegałam po całym Jorvik i spisywałam współrzędne, ale czego nie robi się dla innych?

Mam nadzieję, że docenicie moją pracę. :*
Tak się starałam by wyszło jak najlepiej i jestem szczęśliwa. :D

Piszcie czy Wam się podoba kiedy sama piszę posty (bez kopiowania, chodzi tu o aktualizacje) i kiedy robię dla Was mapki do np. złotych jajek wielkanocnych.

Zrobię też np. do duchów itd. Ale to wtedy kiedy będzie Halloween :D

Ściskam:

Amfora ♥.♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz