czwartek, 20 kwietnia 2017

20 lvl! ~ Nareszcie!

Cześć!
 

Dziś prawie przed końcem zadań fabularnych udało mi się wbić 20 lvl!!!


W sumie w statystykach postaci nic to praktycznie nie zmieniło. Jedynie +1 jazdę.


Mam 45 jazdy.

Teraz taki mały zbieg okoliczności.
Może przejdę do rzeczy ...

Niby 45 jazdy ... Miałam 44 jazdy. Czy to wiele? Tylko jedna jazda. Każdy tak pomyśli ... Póki się nie przekona ..., że to NIEPRAWDA!

Może już przejdę to tego, dlaczego ja tak uważam i co skłoniło mnie do napisania tego.

COFNIJMY SIĘ W PRZESZŁOŚĆ

Jest 5 min przed 20:00. Dostrzegam komunikat, że CS w Moorland się zbliżają (wtedy trenowałam Koranę ♥). Ostrzegłam Dania przed zbliżającymi się CS i uznałyśmy, że pojedziemy na nie dla ,,beki''. Ja 20-levelowy gracz oraz Danio także 20-levelowy gracz nie spodziewamy się tego co się stanie. Chyba bardziej ja, bo to mnie dotyczy. Korana miała wtedy i nadal ma 14 lvl. Uznałam, że jednak wezmę dobre podkowy, bo może cos z tego wyniknie. Wiecie rozeta i te sprawy. Chyba z 4 minuty szukałam tych je**nich podków. Aż wreszcie ... SĄ! Biorę ja, zakładam na Koranę i szybko wychodzę ze stajni ze świadomością, że mogę nie zdążyć. Gdy jestem w podwózce Danio mówi mi, że mam 58 sek. Ja w stresie. Zdążyłam na 22 sekundę. Pewnie na razie myślicie SPOKO NIC SIĘ NIE DZIEJE.
NAJDZIWNIEJSZE PRZED WAMI!
Czekamy na grupy. Oczywiście 1 gr. :D Dodaję wszystkich do ignorowanych oprócz Dania ♥ i HEJA!! START!!
Może nie będę opowiadać trasy, ale przejdę do sedna.
OSOBY BYŁY DOBRE ... A JA NA 14 LVL KONIA ... DOJECHAŁAM ... 1 XD
DANIO ZA MNĄ.
Najdziwniejsze było to, że daleko za mną była Danio i się dziwiła co ja tak szybko na metę wjechałam. Ja nawet nie wiedziałam jak ja to zrobiłam.
Nie mówię, że to MAGIA.
Chodzi o to, że JEDNAK 20 lvl czyni cuda. Dzięki niemu każdy koń i osoba ma szansę wygrać niezależnie od humoru.
TYLE POWIEM.
JEŚLI NIE BĘDZIECIE FAILOWAĆ NA 20 LVL WGL NA CS TO MACIE GWARANTOWANE 1 MSC CHYBA, ŻE JEST DUŻO 20-LEVELOWCÓW.

♥ Mimo wszystko nie wyczekiwałam tak tego 20 lvl choć teraz bardzo się cieszę, że go jednak mam. ♥

-------------------------

Jutro będzie post z 2 dni głównej fabuły. Niestety mam tylko dwa zdjęcia, bo byłam zajęta nagrywaniem i czytaniem wątków i rozmów.

Ściskam:

Amfora ♥
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz