środa, 12 kwietnia 2017

Haflingery już w aplikacji

Witajcie!!

Jakoś uznałam, że posty co do aktualizacji na moim blogu są strasznie błoge. W sensie, że daje zryte informacje z aktualności. Co do słowa, więc zadałam sobie takie pytanie:

Nie mogę po prostu sama napisać?

Od dziś postaram się tak robić jak w tym poście. 🙂

Zaczynajmy!!

Post co do Wielkanocy i dwóch nowych zwierzaków pojawi się jutro.

Wczoraj dodałam post na blogu co do zajawki aplikacji SSH gdzie mają pojawić się Haflingery. Nie myślałam, że będzie to aż tak szybko.

HAFLINGERY już w aplikacji SSH!!


Historia najbardziej ubustwianych koni przez graczy Star Stable, czyli HISTORIA HALFINGERÓW.


Więc oczywiście kiedy weszłam w aplikację i wystraszyłam się, ponieważ nie miałam dodanych do aplikacji Haflingerów. Szybko strach minął. Weszłam w SKLEP PLAY i zaktualizowałam aplikację SSH.

Po wejściu w apkę zobaczyłam, że wygląd aplikacji się nie zmienił, ale drobne szczegóły tak, na które JA zwracam uwagę, ale nie o tym w tym poście. 

Oczywiście najpierw wybieramy rasę, którą chcemy. Na razie mamy do wyboru dwie (Mustang, Haflinger). W przyszłości myślę, że wszystkie konie, które zostaną dodane do gry będą w aplikacji. Może oprócz Jorveskich, które pojawiają się co rok.

Bardzo podoba mi się w aplikacji to, że teraz pokazuje nam źrebaka i tego konia jako dorosłego.


Następnie wybieramy maście. Mamy do wyboru 3 warianty.

Strasznie jaściutki. Kiedy jest źrebakiem jest dereszowaty zaś potem izabelowaty.

To właśnie on zawitał u mnie w aplikacji.


Dość podobny do tego przypalonego jednakże różnią się.


Typowo ciemny, wręcz jest brunatny (nie znam fachowej nazwy DX). Ciemniejszy od tego w SSO. Dlatego według mnie mało osób się na niego skusi.


Jak Wam podobają się te Haflingery?
Są lepsze niż te w grze?

Lina 😘😎💋👅

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz