wtorek, 11 kwietnia 2017

Nowa rasa w aplikacji SSH?

Cześć i czołem kluski z rosołem!
Sama nie wiem kto to wymyślił XD
 
Dzisiaj na Instagramie pojawił się post z kolejną zajawką. Nie dotyczy ona Star Stable Online, ale aplikacji SSH (Star Stable Horses). Zajawka jest w postaci zdjęcia z trzema końmi. Są to konie rasy Haflinger. :o
 
 
Link do Insta:
 
 
Te maści są cudowne czyż nie?
 
Najbardziej przykuł moją uwagę ten po lewo jasno-dereszowaty (nie znam dokładnej nazwy XD). Lubię jasne konie i jeśli dodadzą te źrebole co są na zdjęciu od razu zabieram się do trenowania i opiekowania się tym koniem by później zawitał w mojej stajni.
 
Ten po prawo też dereszowaty (chyba) nie jest zły. Może na niego też się skuszę? :'D
Otóż rasa HAFLINGER jest moja ulubioną rasą w SSO i w realu drugą ulubioną rasą, bo pierwszą są KONIE MAŁOPOLSKIE.
Tak długo czekałam aż dodadzą tą rasę do SSO i się doczekałam, ale nie spodziewałam się, że Haflingery mogą też zawitać w aplikacji SSH.
 
Co do tego konieła na górze po lewo uważam, że jest przeciętny. Ta mordka mi się nie podoba, ale, że nie widzę całego konia to jeszcze nie wiem czy mi się będzie podobał. Na razie sądzę, że NIE.
 
Oczywiście muszę pamiętać, że jak źrebak dorośnie lekko zmienia ubarwienie (maść) oraz w SSO także inaczej ta maść wygląda.
 
Nie mogę się doczekać Haflingerów w aplikacji SSH.
 
A wy także macie takie umiłowanie do Haflingerów?
Chcecie je w aplikacji SSH?
Kupicie któregoś?
Który najbardziej przykuł Waszą uwagę?
 
Ściskam:
 
Lina ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz