środa, 2 grudnia 2015

Zadania w MSP.

Zadania w MSP zaczynają się u Radnego z MSP:
Osoby występujące dziś w zadaniach w MSP to:

Radny z MSP.

Barney z SP.

Pani Holdsworth z Moorl.

James z FP.
Zadania po kolei:
1. Radny poprosił żebym pojechała do Jamesa z FP, który miał ulepić bałwana, lecz James nie mógł zostawić stajni w FP bez opieki, więc poprosił mnie o przypilnowanie:
Kiedy wrócił do FP ja musiałam pojechać do MSP i zobaczyć tego bałwana:


Radny uznał, że brakuje mu dodatków, więc miałam znaleźć marchew, miotłe i kamienie:
Pojechałam do Barneya po marchewkę:


Miałam szukać na jego polu odpowiedniej marchewki:

Cały czas mi się pokazywało:

Aż wreszcie:

Następnie do Pani Holdsworth po miotłe:


 Miałam iść za jej dom na plażę i złapać latająca miotłe. Czyżby ta staruszka była czarownicą taką jak Pi, ale dobrą jak Pi później:
Miałam kamienie z dziur muru MSP wziąć:

Wszystkie te 3 rzeczy wykorzystane były później do bałwana. Radny jeszcze poprosił mnie żebym założyła bałwanowi na głowę kapelusz.
Oto wygląd bałwana:

Nowinka na jutro zadania u Radnego:

Yey!
Następny post o zadaniach w JCP.
:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz