wtorek, 31 maja 2016

Monday's Secret Location #4

                                       Hej!!

          Wczoraj nie mogłam wstawić Monday's Secret Location, gdyż nie miałam czasu, więc dziś dla Was mam dopiero. :c Przejdźmy do tematu posta!! ^^

                          Dzisiaj zajmiemy się sekretną lokalizacją ,,Nieudany prezent''.

1.Jeśli chcecie się dostać do tej lokalizacji musicie znać tą osobę lub choć wiedzieć gdzie stoi.

.
 
2. Obok Pani Pike jest taki domek na klifie.

 
3. Jedziemy drogą aż do drzwi tego domu i skręcamy w lewo gdzie jest miejsce na piknik.

 
4. Stajemy przed płotem i omijamy go.

 
5. Jesteśmy na krańcu klifu.

 
6. Patrzymy w dół.

 
7. Jesteśmy!!

 
Jak wydostać się z tej lokalizacji?
 
Często osoby maja problem z wyjściem stąd, bo jak chcą zejść zabijają się.
Pokażę Wam jak zejść stamtąd bez żadnego zabicia.
 
1. Jedziemy tu gdzie pokazuje strzałka na zdjęciu.

 
2. Idziemy aż do końca.

 
3. Ześlizgujemy się i jesteśmy na ziemi. :)

 
Podobało Wam się?
Wiecie już jak tam trafić?
 
-------------------------------------------------------------
 
Przy okazji DZIĘKUJĘ Wam za 130 subskrypcji, które wbiliście mi je przed kilkunastoma minutami.
 
----------------------------------------------------------------
 
Mam dla Was jeszcze smutną informację. :c
Monday's Secret Location skończy się przed wakacjami.
Zamiast niego będzie inna seria, fajniejsza. :)
Mam nadzieję, że na długo zapamiętacie tą serie.
Może kiedyś do niej powrócę.
Może po wakacjach ...
 
Lina ☺

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz