środa, 4 maja 2016

♥ Kuc Walijski ♥

Hej!!
 
Miałam trochę problem ze wstawieniem tego posta, ale już jest okey, więc przejdźmy do tematu posta.
 
Okazało się, że SSO dało więcej PD reputacji u Hermita za zadania i wyścigi, więc mogłam już dziś zakupić kuca, a oto fotki, gdyż nie nagrałam kupowania:
  
1. Cwał :3
 
 
2. Kłus ^^

 
3. Skok w powietrzu :O
 

 
4. Stanie dęba B)

 
5. Hamujemy :D

 
6. Stoimy patrząc do kamery, lecz walijek jak zwykle patrzy w swoje strony :') ♥

 
7. Kuce Walijskie mają chyba jako jedyne nową animacje!! ~ chwilowe zamykanie oczu

 
8. Jak każda nowa rasa i odnowiona rasa kuce walijskie posiadają animacje jedzenia trawy lub czegoś innego *piasku itp.* xD

 
Teraz tylko jedno pytanie do Was . . .
Czy Kuce Walijskie mogą uczestniczyć w CS kucyków?
Ja nie wiem, więc kiedy będą dziś CS kucyków sprawdzę, a jeśli nie mogą to wrócę po
Jorvik'a -.-
 
Co muszę mieć by kupić Kuca Walijskiego?
• Musisz mieć 7 lvl
• Musisz odblokować Półwysep Południowego Kopyta (PPK)
• Musisz być Towarzyska u Hermita
• Musisz posiadać 790 SC na zakup kucusia ^^
 
Kuce Walijskie są takie piękne ♥
Zmieniłam tapetę bloga na fockę numer 3 z tego posta. ^^
Podoba się?
 
A wy jakie macie maści kucyków walijskich?
Odpowiadajcie ^^
 
Lina ☺

1 komentarz:

  1. Fajny Post,gratuluję. =^.^=
    P.S Ładny kuc Walijski. ♥

    OdpowiedzUsuń