poniedziałek, 23 maja 2016

Zdziwienie co mogę zrobić jeśli chcę

                                     Hej!!

          Jak wiecie fryza kupiłam 21 maja, a teraz jest 23 maja i już mam 12 lvl na fryzie. O.o


         Aż sama w to nie wierzę. O.O
        Właśnie dziś dowiedziałam się, że jeśli chcę to mogę coś zrobić bardzo szybko.

Dlaczego z takim zaangażowaniem trenuję fryza?

Otóż odpowiedź jest prosta. Tak długo czekałam aż kupię fryza, że jestem bardzo podniecona i chcę szybko wytrenować fryzika by zobaczyć jak wykaże się na CS. ^^

Ja już lecę, muszę sobie jeszcze powtórzyć na lekcje i zrobić jeszcze 2 wyścigi w JG. ^^

PS: Dziękuję za 96 subów na moim kanale. ♥ Jesteście kochani. Jeszcze 4 suby i wstawiam SPECJAL NA 100 SUB.

Chyba wkrótce ( na 200 lub 300 subów ) zorganizuje konkurs. Na razie jeszcze NIE. :)
Będzie coś innego. Podpowiem tylko, że będzie to związane z PRZYSZŁOŚCIĄ Star Stable Online.

                                   Lina ☺

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz