środa, 11 maja 2016

Zadania z mostem PPK

                                 Hej!!

                 W tym poście pokażę Wam zdjęcia z zadań z mostem PPK. Będzie też na koniec (chyba, według mnie) najlepsze zdjęcie.

      1. Szukamy tej osoby w Nowej Grani, gdyż u niej zaczynamy zadania z mostem.

 
2. Tak jak SSO nam w aktualizacji wspomniało, Ricky zmienił kolor włosów.
Teraz wygląda - według mnie - gorzej niż wcześniej.

 
3. Maszyny takie jak mieliśmy kiedy budowaliśmy most do UH.

 
4. Statek!!  Ten z Zachodniego Przylądka?! O.o

 
5. Tu możemy kupić cement.

 
6. Tu możemy kupić gotowe słupy.

 
7. Tu możemy kupić gotowe deski.

 
8. Tyle kosztuje CEMENT.

 
9. Tyle kosztują gotowe słupy.

 
10. Tyle kosztują gotowe deski.

 
11. Tak wygląda cementowanie (coś takiego xD).

 
12. Tak wygląda mocowanie nowych słupów.

 
13. Tak wygląda mocowanie nowych desek.
 
 
14. Most przed naprawą.

 
15. Przeczytaj tekst pod zdjęciem.

Po prawo jak wygląda choinka, a po lewo kiedy ja zacznę się za nią ,,brać'' B)
                                                          
                                         16. Biegnę z deską ^.^ xD
                                                                  
 
17. Donald naprawdę ma lęk wysokości O.o
Zobaczcie jak idzie ... xD

 
18. Gotowy most i można biec ^^

 
19. Coś na poprawienie humoru.

Kwiatki wyrastają z desek. :')
 
                       20. Nagroda za zadania (pokazana bluzka z tyłu i z przodu).

 
Nareszcie zdjęcie najlepsze w tym poście. ^^
 
Jestem zwyczajnie na LASKU, a tu robię zadania i patrzę, że Mel jest na lasku. O.o
Pisała, że na chwilę. Mam szczęście, że ją spotkałam.
♥ Dziękuję Mel za krótką pogawędkę. ♥

Jak zwykle głowa mojego anglika się wtrynia we wszystko.
Musi być na zdjęciu. Choć jego kawałeczek. xD
 
Lina ☺

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz