czwartek, 12 stycznia 2017

👌 Zadania: Święta, święta i po świętach ... 👌

Hejo!
 
Postanowiłam, że skoro miałam być AKTYWNIEJSZA na blogu to będę wstawiać posty o zadaniach itp. dodanych do gry w aktualizacji!!
 
Zdjęcia są z mojego drugiego konta: NICOLE PONYSONG, gdyż na Paulinie aktualizacje nagrywam, a na Nicole będę robić zdjęcia do postów. :*
 
ZACZYNAJMY!!
 
Krótko mówiąc ucieszyłam się z aktualizacji. :) Choć rok temu była identyczna, w której uczestniczyłam. XD Może przechodząc do rzeczy zacznijmy od owsianki i migdałów.
 
Otóż w: Księżycowym Sierpie, Nowej Grani, Jarlaheim, Zachodnim Przylądku, Srebrnej Polanie, Forcie Pinta i Moorland znajdziemy Pana o imieniu Robert, który oferuje nam owsiankę, a my musimy znaleźć w niej migdał. Jeśli znajdziemy wybieramy sobie COŚ z trzech rzeczy: dobre serce, szczęście, coś ładnego dla siebie. Ja bynajmniej najpierw wybrałam dobre serce. :) Możemy wszystko wybrać tylko po kolei. Nie wszystko od razu. XD Dostajemy czapkę z daszkiem, serce i gwiazdę. Serce i gwiazdę można sprzedać za równe 400 szj (oby dwie rzeczy po 200 szj). Niestety po dostaniu tych trzech rzeczy od Roberta nasza przygoda z nim i owsianką się kończy i to jest trochę głupie. :\
 

 

 

 

 


 
 
Wyścigi u Jamesa
 
Zatem nasz zawsze leniwy James zawsze chce nas wykorzystać do czynności, w której on by się zmęczył. Oczywiście my ,,naiwne'' pomagamy mu. Oczywiście daje nam małe upominki w postaci jedzenia dla konia. Najpierw rozpoczynamy wyścig ze zbieraniem krasnoludków, następnie słomianych kóz, a na koniec prezentów. :)
Za końcowe zakończenie zadań u Jamesa dostajemy dość przyzwoite siodło.
 
 
 

 
Targ dla koni
 
Jak co dwa tygodnie targ jest w SSO, bo jeden tydzień się ,,rozkłada'' to w tym tygodniu TARG jest w Forcie Pinta obok promów.
 
 
 
Szukanie prezentów
 
To chyba najlepsza część aktualizacji :D Zadania zaczynają się u Pani Holdsworth, niedaleko Stajni Moorland. Szukamy prezentów by za to otrzymać małą nagrodę. :D Fajnie ... jeszcze lepsze jest to, że gdy zbliżamy się do prezentu wyświetlają nam się komunikaty: Cieplej! Bardzo ciepło! Gorąco! Parzy!, a gdy oddalamy się od prezentu pokazuje się nam: Zimno! Zimniej! Bardzo Zimno! Lodowato!
 
UWAGA! KAŻDY PREZENT U KAŻDEGO GRACZA JEST GDZIE INDZIEJ.
 
 
 

 

 
 
Oto lista gdzie jeszcze znajdziecie osoby, które Wam dadzą zadanie z szukaniem prezentu, gdzie go szukać i co dostaniemy:
 
 Pani Holdsworth niedaleko Stani Moorland - 2 pomarańcze
Szukaj w Stajni Moorland
 
Profesor Jura w Jodłowym Gaju - bela siana
Szukaj we Wiosce Jodłowy Gaj
 
Elsa Einstein w DUD - czaprak
Szukaj obok szkieletu dinozaura na Zamarzniętym Jeziorze
 
 
Jamie Olivetree w Nowej Grani - ogłowie
Szukaj w Nowej Grani (najlepiej przy domach)
 
 
Catherine w Jarlaheim - herbata z mlekiem
Szukaj w Jarlahiem
 
Pamela Moonriver w Księżycowym Sierpie - owijki
Szukaj w Księżycowym Sierpie
 
 
Marley na swojej farmie - jabłko
Szukaj na Farmie Marleya
 
Burmistrz Klaus w Wiosce Zachodniego Przylądka - siodło
Szukaj po Zachodnim Przylądku
 
 
Cały zestaw
 
 
 
Pomimo to dzięki tym zadaniom wbiłam na Nicoli 19 LVL!! :D
 
TO KONIEC ZADAŃ JAK NA TEN TYDZIEŃ. ♥
 
Podobają Wam się takie posty?
Dajcie znać :D
 
Lina ☺


1 komentarz:

  1. HEJ TO JA ADRIENNE CATFIRE, MAM PYTANKO BO JA NIE MAM TYCH ZADAŃ Z PREZENTEM W DUD A MAM WSZYSTKIE WYMAGANIA. MOŻE TY WIESZ O CO CHODZI.

    OdpowiedzUsuń