wtorek, 24 stycznia 2017

Główna fabuła?! o.o Pani Ola ujawnia prawdę ...

Hej!

Witajcie kochani. Dziś poruszymy temat głównej fabuły, która miała zawitać w SSO w 2016 roku, a jeszcze nie zawitała ...

ZAPRASZAM DO CZYTANIA XD

Otóż dzisiaj jak to dzisiaj loguję się na SSO i moja niesamowita członkini Adrienne napisała mi, że była wczoraj Pani Ola na SSO i mówiła, że niedługo będą zadania z główną fabułą. Byłam taka podjarana, że nawet przeklnęłam, ale to mniej ważne. Otóż nareszcie! Główna fabuła! A może nawet jutro będzie? Czy wreszcie dowiemy się jak pokonać Garnocka? Dowiemy się cos o Anne? Czy uwolnimy Anne? Te pytania pozostawiamy na czas kiedy pojawi się GŁÓWNA FABUŁA. Po prostu nie mogę się doczekać. Chce już tą fabułę. Zaraz nie wytrzymam. XD

Zostawiam Was z tą sprawą i idę ochłonąć XD

Lina ☺

2 komentarze:

  1. Tak ja też czekam niecierpliwie. Myślę ,że to będzie na zasadzie że będziemy (my aideen) przegrywać np. Pan sands będzie dążył do planów i będzie się mu to udawało. Jorvik pogrąży się w chaosie a tu nagle będzie informacja Że friip znalazł sposób jak uwolnić Anne ! Wtedy na pewno jak ona wróci połączymy siły i wygramy. Tak to widzę :)a i pozostaje jeszcze kwestia Nightdusta on myślę że dzięki temu zaszczykowi co dał mu ten Arvin czy jak mu tam XD stanie się złym koniem pana sandsa ! I stworzą armię koni-cyborgów XD Takie mam przeczucia XD Może i trochę dziwne i śmieszne ale to by było coś jak by Dark Core wyrwało się z pod kontroli !
    Pozdro
    Madzai / Mgiełka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Lina nie tylko ty nie mogłaś wtedy ochłonąć mi normalnie łzy szczęścia zaczęły lecieć, ale czekam też z niecierpliwością na zadania z Nightdustem... Pozdrawiam Adrienne Catfire
    PS. Jestem praktycznie zawsze na spotkaniach z panią Olą, więc jak się czegoś ciekawego dowiem, to poinformuję.

    OdpowiedzUsuń