niedziela, 29 stycznia 2017

Jaki koń do Ciebie pasuje w Star Stable Online?

Hej!
 
Dziś patrząc w internecie coś o Star Stable Online co mogłabym wykorzystać do napisania posta no i natknęłam się na QUIZ pt.,,Jaki koń w Star Stable do Ciebie pasuje?''. Tytuł mnie zainteresował. Pytania są łatwe. Co robisz w SSO lub ile masz koni.
 
SAMI ZOBACZCIE!!
 
 
Oczywiście po wypełnieniu wszystkich pytań (jest ich mało) wyjdzie nas rasa, która do nas pasuje :)
Mi o dziwno wyszedł AQH z czego jestem szczęśliwa, bo ubóstwiam tą rasę. :D
Rzeczywiście QUIZ powiedział prawdę. :*
 
 
Chcecie dowiedzieć się jaka rasa konia do Ciebie pasuje w SSO?
Nie zwlekaj. Klikaj link i odpowiedz na pytania w QUIZ'ie.
Mam nadzieję, że Wam też wyjdzie rasa, którą lubicie. :)
 
Jeśli wiecie już co Wam wyszło odpowiedzcie w komentarzu. :D
 
Lina ☺


2 komentarze: