poniedziałek, 30 stycznia 2017

Mustang z Aplikacji - Starsecret - Jak to możliwe, że w jeden dzień?!

Hejcio!
 
Dzisiaj dodali aplikacje Star Stable Horses na początku wzięłam siwego mustanga o imieniu Lightmist (Lekka mgła), a potem kiedy miał 5 lvl zresetowałam grę i wzięłam konia podobnego do maści bułanej i nazwałam go Starsecret (Gwiezdny sekret). Teraz pewnie zadacie pytanie ... Jak 5 lvl w jeden dzień?! Otóż wraz z aplikacją pojawił się bug na datę. Po prostu, gdy wykonacie wszystkie czynności (pielęgnacja, karmienie trening) wychodzicie z aplikacji, zmieniacie w telefonie datę o jeden dzień do przodu i macie znów zadania na kolejny poziom. Tak możecie wbić 10 lvl jednego dnia choć jest to trochę czasochłonne. :\ Dzięki temu bugowi miałam szansę zakupienia dziś swojego Starsecret'a. Jest on niebiańsko śliczny. Zobaczcie sami na zdjęcia. :*
 
 

 

 

 
Nie każdego pewnie stać na Mustanga nawet jeśli zrobi tego buga ... Niestety ... Dlatego pewnie SSO dodali przed aplikacją DOUBLE SC. Co za zbieg okoliczności. Teraz pewnie, niektórzy uważają, że używając tego buga jesteśmy okropni i powinniśmy dostać bana. Ja tak nie sądzę. Po prostu te osoby są pewnie strasznie zazdrosna jeżeli tak mówią. Zamiast pogodzić się z tym, że jeszcze nie ma konia to straszy innych banem. Nie postępujcie tak. Jeżeli taki osoby Was denerwują jest cos takiego w SSO jak ,,lista ignorowanych''. Spokojnie dodaj tą osobę. Nie będzie Ci robić wyrzutów.
Otóż ja sądzę, że to nie jest wykraczanie poza jakby ,,sferę'' gracza. W sensie, że bug ten jest niedozwolony. Otóż NIE. Bug jest dozwolony. Choć pewnie po pewnym czasie usuną go. No, ale zawsze usuwają bugi, które powodują kłótnie w SSO, a powodują tylko dlatego, że, niektórzy ludzie kłócą się o takie rzeczy.
 
Jaka jest Wasza opinia?
Co o tym sądzicie?
Też macie już mustanga?
Wiedzieliście o bugu?
 
Lina ☺

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz