czwartek, 19 stycznia 2017

$ Zadania: Sklep jeździecki w Upadku Gubernatora $ 

Hejcio!!

Dzisiaj jest czwartek. Wstawiam post z zadań, które SERIO były żenujące, ale lepsze to niż nic.

ZACZYNAMY!

We wczorajszej aktualizacji dodali sklep jeździecki w Upadku Gubernatora. No więc ...
zadania zaczynają się u Julie w Moorland. Rozmawiamy z nią i proponuje nam wyjazd do Jaharla do sklepu jeździeckiego ... Zgadzamy się, ale musimy się z nią ścigać do przystanku autobusowego. Później Julie staje się trochę sarkastyczna, ale to nieważne. Jedziemy do Upadku Gubernatora gdzie czeka na nas siostra JULIE, z którą już mieliśmy zadanka. :* Udajemy się pod sklep. Niestety Marten (jedna kropka nad A) zgubił klucz i podejrzewa, że sroki porwały mu klucz, więc jak zwykle to MY musimy znaleźć klucz, który jest na drzewie niedaleko sklepu przy lodziarni Leonarda. Przynosimy klucz, Marten otwiera drzwi i pozostaje nam tylko jedno jak tam wejść i oblukać nowy sprzęt. Kiedy wyjdziemy Julie z siostrą mają dla nas upominek. Owijki. Hm ... Czy tylko mi te owijki przypominają te z kalendarza adwentowego? ;3

NO I KONIEC ZADAŃ... .-.









OCZYWIŚĆIE TARG ROZKŁADA SIĘ W SREBRNEJ POLANIE OBOK FARMY STEVA.

Oczywiście zdjęcia robione z konta NICOLE PONYSONG i tak już zostanie.

Trzymajcie się cieplutko, a ja lecę.

PAPA ♥.♥

Lina ☺

1 komentarz:

  1. Tak rzeczywiście zadania były troszkę słabe ;) Ale przynajmniej wbiły mi trochę PD i mam już za wykrzyknikiem ^^. Mi owijki bardzo przypominały te z kalendarza i przez chwile myślałam : Kurczę one ukradły mi owijki i dały je w prezencie ! ;)
    No cóż przynajmniej sprzęt w miarę ;)
    Pozdro
    Mgiełka :*

    OdpowiedzUsuń