poniedziałek, 13 czerwca 2016

Wracam!

Hej!!
 
Po prostu jedno słowo ... WRACAM!!
Dlaczego?
Otóż tęsknię za pisaniem postów i nie zrezygnuję z tego. Rok szkolny się kończy czas na odpoczynek. No prawie ... xD Ja już mam wystawione oceny.
Jestem zadowolona, gdyż mam same piątki i dwie szóstki, czyli średnia moja wynosi: 5,18.
W piątej klasie miałam 5,27, ale trudno. W szóstej o jedną szóstkę mniej, bo religię zawaliłam xD Trudno... Cieszę się, że nadal mam powyżej 5,0 xD
A wy jakie macie średnie? xD
Dobra by nie przedłużać jeszcze jedna informacja...
Rezygnuję z Monday's Secret Location.
Nie chcę już tego ciągnąć teraz wolę więcej czasu spędzić na dworze.
Pamiętacie by zaglądać na mój kanał na YT.
Skoro wspomniałam o YT mam dla Was dwie miłe informacje. :*
 
Pierwsza:
 
Otóż mam 163 suby i za nie serdecznie dziękuję!! Nie wiem jak wy je wbijacie. Tak szybko?! O.o WoW! xD
 
Druga:
 
Otóż Mel (Mellisa Seahall) dodała takiego ,,posta'', w którym są napisane fajne lub interesujące blogi i kanału. :)
Zgadnijcie co?
Mój kanał na YT znalazł się tam xD
Mel pisała by podobać linki i nazwy do swoich blogów i kanałów, więc podałam i dodała. O.O
Najwyraźniej jej się spodobał xD czy coś xD
Bloga jeszcze nie dodała, ale może doda. ZOBACZYMY!!
 
Dzisiaj mam zamiar wstawić jeszcze 1-2 posty, bo zwlekałam z nimi.
 
Trzymajcie się!! :*
 
Lina☺
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz