poniedziałek, 13 czerwca 2016

Mój Dziki Koń Jorveski

Hej!!
 
Już chyba wiecie jeśli oglądacie mnie na YT, że mam fioletowego dzikiego konia jorveskiego. Nazywa się: Violetlove.
 
A oto jej zdjęcie jako fioletowy magiczny koń i jako normalny siwo-kary koń.
 
Fioletowy:
 
 
Siwo - kary:
 
 
Mój dzikus ma na razie 7 lvl. W sumie 7 lvl i pół.
Dlaczego?
Powodem jest moje lenistwo.
Nie chce mi się jej trenować. xD
 
 
Jak przechodzisz z wioski na teren łąk lub z łąki do wioski pokazuje Ci się taki komunikat na dzikich koniach jorveskich:
 
Wioska - Łąka                            Łąka - Wioska

    A wy jakie macie maści Dzikich Koni Jorveskich?
Jutro wstawię 2 posty odnośnie zmiany w grze. Także na moim kanale o tej zmianie powinien pojawić się filmik, więc czekajcie. :)
 
Lina ☺


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz