wtorek, 14 czerwca 2016

Teoria o Wyspach Zachodzącego Słońca

Hej!!
 
W dzisiejszym poście napiszę Wam o teorii, która przyszła mi do głowy kiedy zobaczyłam tą odmienioną wyspę na Wyspach Zachodzących Słońcach.
Przejdźmy do tematu. :)
 
No, więc tak jeśli jeszcze nie widzieliście tej wyspy to koniecznie ją odwiedźcie. Spójrzcie na to zdjęcie:
 
 
Na zdjęciu są dwie kolumny. Ta w dobrym w stanie i ta ,,zepsuta''. Na początku przykuły one do mnie uwagę. Spójrzcie na zdjęcie. Gdyby te kolumny były większe i łączyły się na górze tworzyły by portal.
Ale dlaczego jedna z kolumn jest bardziej przesunięta do góry?
Otóż ja sobie wyobrażam, że kiedyś były na równi, ale coś lub ktoś ją przesunąć by zamknąć ,,portal''.
 
Spójrzcie na kolejne zdjęcie:
 
 
Na zdjęciu widać, że stoję sobie w PPK i jestem skierowana w stronę wyspy.
A co zaznaczyłam na zdjęciu?
Otóż korzeń.
Hmm... Jaki ...?
Zobaczcie kolejne zdjęcie:
 
 
Na zdjęciu widać korzeń. Takie są w PPK przecież. Hmm... Ciekawe ...
Zobaczcie co zaznaczyłam owalnym znakiem.
Otóż skąd jest korzeń?
Wychodzi z wody, a co jest za wodą?
Otóż PPK!!
Wydaje mi się, że drzewo w PPK jest tak stare i obszerne, że sięga aż do wyspy na Wyspach Zachodzącego Słońca.
Już mi się przypominają zadania z Lisą i z długiem u Śpiącej Wdowy.
Może i w Eponie i PPK będą podobne zadania jak w UH i w DZW o Lisie i Śpiącej Wdowie?
 
Dowód starego drzewa i jego korzeni:
 
 

 
Jak zwykle niedopracowania pracowników SSO:
 
 
Korzenia latają!!
 
To koniec mojej teorii.
Spodobała Wam się?
 
Lina ☺


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz