sobota, 18 czerwca 2016

Nowe konie i przekręt xD

Hej!!
 
Wczoraj kupiłam dwa konie, lecz już nie miałam siły pisać. xD Byłam pochłonięta końmi. Dlaczego tytuł posta to: ,, Nowe konie i PRZEKRĘT''? Otóż miałam kupić za 36,99 zł 1000 SC czyli bym dostała 2000 SC, a przez przypadek kupiłam dwa razy. O.o Czyli miałam 4000 SC. O.o Nie wiem jak to zrobiłam. xD
 
Okey, przejdźmy do koni. xD
 
Kupiłam morgana i anglika.
 
 
 
Morgan
 
Imię: Strommadness (szaleńcza burza)
Płeć: Klacz
Maść: Gniada
Aka: Storm
 
 
 
 
Anglik
 
Imię: GrayBelle
Płeć: Klacz
Maść: Siwa z hreczkami (odmianami)
Aka: Belle
 
 
Wczoraj wytrenowałam te konie do 4 lvl.
 
 

 
Dziś jeszcze nie trenowałam.
 
Kupiłam dużo zestawów. :3
Te konie dojdą do zakładki kiedy będę miała czas, bo o 9:00 jadę na biegi. :c
 
Pa, pa!!
 
Lina ☺
 
 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz