sobota, 18 czerwca 2016

Info

Hej!!
 
Z biegu wróciłam o około 13:30. Biegłam na 1000 m (1 km) i byłam 8 z dziewczyn. Bym miała lepsze miejsce, ale od samego startu miałam taki stres, że mnie kolka złapała i miałam ją do samego końca oraz niedawno wywaliłam się na rowerze i mnie kolano zaczęło boleć. :\
No, ale cóż przejdźmy do kolejnej informacji. :D
 
Na moim kanale wybiły 173 suby *-* WoW!!
A więc miałam nagrać specjala na 170 subów jak zobaczyć Mroczne Wzgórza z góry, lecz tego nie nagram, ale zamiast tego nagram coś lepszego i bardziej interesującego. A co to już nie powiem. Jedynie powiem, że Amanda Shadowbook (Jest moją FANKĄ, kocha moje filmiki) podsunęła mi pomysł i wytłumaczyła buga, bo nie wiedziałam o nim w ogóle. Oczywiście podziękuję w filmiku Amandzie ^^
 
Dzisiaj wstawię 4 odc. serialu i kupowanie koni. :3
 
Muszę lecieć!!
Pa!!
 
Lina ☺

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz