poniedziałek, 4 kwietnia 2016

POWODZENIA

Witojcie :D

Dzisiejszy post piszę krótki* niż inne ...
A, więc przejdźmy do tematu :)

Życzę wszystkim powodzenia w Sprawdzianie 6-klasisty. Mam nadzieję, że poradzicie sobie z nim. :D
Dam Wam znać jak mi poszło i co się działo u mnie (jakieś fajne wydarzenia). My zaczynamy pisać o 9, ale musimy być wcześniej. Najpierw mamy test z języka polskiego i matematyki, a potem z języka obcego (u mnie jest to angielski). Pomiędzy testem z języka polskiego i matematyki, a językiem obcym będziemy mieć przerwę 1,5 godz. (wy też tak macie?). Nauczyciele nasz straszą i w ogóle, ale PRAWIE każdy ma to gdzieś (inaczej bym się wyraziła, ale po co? xD). Mówią, że będzie trudniejszy niż w tam tym roku itp. A rok temu było tak, że próbne były trudniejsze niż normalny test. :') Oby teraz też tak było. Bardzo mnie ciekawi jaką pracę z języka polskiego będziemy pisać ... Chciałabym pisać opowiadanie (to najlepiej mi wychodzi). :D Piszę teraz z przecinkami itp. żebyście wiedzieli, że znam pisownię i interpunkcję, ale piszę coś szybko i coś,,nieważnego'' to po prostu mam to trochę gdzieś jak to napiszę. xD Teraz może już trochę przynudzam >< Ale cóż ... Dacie radę i ja też :D

Teraz podam Wam ile miałam % z dwóch próbnym testów:

pierwszy próbny:

Angielski: 82% - 85% (chb ._.)
Język Polski: 85 % (najlepiej z klasy :D)
Matematyka: 65% (stres robi swoje ><)

drugi próbny:

Angielski: 70% (pani nam dała trudniejszy ><)
Język Polski: 80% (błędy językowe w pracy pisemnej :\)
Matematyka: 70% (bym miała więcej, ale się zamotałam i źle zapisałam, niektóre odpowiedzi ><)

A Wam jak poszły próbne?
Mi matematyka najgorzej :\ , ale najważniejszy jest ten TEST jak go nazwę NORMALNYM :D

Rozpisałam się i to na serio nieźle ...
Jutro dam znać czy się BARDZOO stresowałam :D

* - tak bardzo ,,krótki'' xD

                                                                Papatki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz