środa, 27 kwietnia 2016

Dwa konkursy!! :)

Dowiedziałam się ostatnio o dwóch zajebistych konkursach ...
O jednym jest mowa w STAR STABLE SHOW...
Konkurs polega na stworzeniu swoje konia :)
Ja go stworzyłam, lecz nie będę publikować go na INSTAGRAMIE, bo nie chcę uczestniczyć w tym konkursie :P

A oto zdjęcie mojego ,,normalnego'' konia, gdyż niektórzy robią np. różowe grzywy, a ja mam wszystko normalne xD:
    Imię: Kometa ♥
 
Ten konkurs trwa do 8 maja :3
 
Następny konkurs!!
 
Melissa Seahall zorganizowała na swoim superaśnym blogu KONKURS, a tak naprawdę loterię :3
Ja biorę w nim udział :)
Jeśli chcecie się dowiedzieć więcej o konkursie zapraszam na bloga Melissy.
Pod spodem macie link do posta o LOTERII:
 
http://starstableonline-mel.blogspot.com/2016/04/500-obserwatorow-loteria.html

Ten konkurs jest zaś do 10 maja :*

Pozdrawiam:
                                                            Lina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz