środa, 6 kwietnia 2016

Podejrzenia

Jeśli oglądaliście dzisiejsze Star Stable Show to powinniście coś zauważyć :3
Co? O.O
Chyba każdy patrzy co jest na samym końcu filmiku. Ja, bądź co, bądź patrzę i oglądam ...
I róbcie to jeśli nie robicie!!!!

Na końcu Matilda przez przypadek (raczej nie :P) pokazała nam mapę Wyspę Jorvik, A TAM ....
Zaznaczony teren, który jeszcze nie został otwarty :D

Mam na myśli 3 część Urodzajnych Harbstw!!!!

 
Zawsze coś muszę zdradzić xD
Więc mamy pewność, że ten teren będzie odblokowany teraz na wiosnę lub na listopad :D
Ale raczej na wiosnę ...
Choć mi się wydaje, że to za duży teren jak na ten ,,mały teren'' co miał być na wiosnę xD
 
Sama to zauważyłam i się zaciekawiłam :D
Jeśli COŚ takiego było i jest na innym blogu, mówię od razu, że nie ściągnęłam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz