czwartek, 14 kwietnia 2016

DECYZJA

Cześć moi kochani!
Dzisiaj poruszę dość smutny, dla niektórych temat :\

Usunęłam klub Wednesday Pengiuns, więc jeśli teraz znajdziecie w SSO taki klub nie jest on mój.

Jestem teraz w klubie North Winners.

Dlaczego usunęłam klub?
Z powodu braku czasu ...
Nie mam czasu na klub :\
Mam szkołę i po prostu nie mogę tyle siedzieć na kompie ...
Wybaczcie moi kochani, którzy byli w moim klubie.

Dobra wiadomość
Mam także dla Was dobrą wiadomość w sumie 2.
1. Jeśli chcecie się ze mną zobaczyć w SSO piszcie na poczcie, z chęcią nawet z Wami nagram filmiki na mój kanał :3
2. W wakacje spróbuję odnowić Wednesday Pengiuns chyba, że nazwa będzie zajęta to pomyślę nad inną, ale fajnie by było gdyby nikt nie zajął tej nazwy. Wiecie teraz już po sprawdzianie 6kl. i chcę się wziąć za inne przedmioty nie tylko za angielski, polki i matematykę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz