środa, 3 stycznia 2018

Powrót! ~ Nowe maści


Cześć!
Tak! Nadeszła ta pora! Po prawie 4 miesiącach powracam z blogowaniem! ;3 Szczerze? Trochę mi się za tym stęskniło, dlatego postanowiłam wrócić, ale od razu mówię, że posty nie będą jakoś mega regularnie wstawiane :\
 
Dobra koniec wstępu, pora na świeżutkie newsy od zespołu SSO!
 
Dziś do gry dodali 3 nowe maści - 2 nowe maści Connemara i 1 nową maść Hanowera!
Wszystkie warianty można zakupić oczywiście w Dundull, a prezentują się one tak:
 
 
Najbardziej spodobał mi się siwy z hereczkami (?) Connemar, dlatego JUŻ dziś postanowiłam go zakupić!
 
Powitajcie Onyxway w mojej końskiej SSO-wej rodzince ;)
 
A tu taka mała sesyjka Onyx ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Od razu, gdy zobaczyłam ją na zdjęciu aktualizacji wiedziałam, że ją kupię! Jest prześliczna!

A u Was jaki z tych 3 nowych koni już trafił do Waszych stajni?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz