środa, 13 września 2017

Teatr w Jarlahiem

Witajcie!
Dziś znów przychodzę do Was po krótkiej przerwie. Niestety te ''przerwy'' będą pojawiać się coraz częściej, gdyż jest szkoła i mam mniej czasu by poświęcić czas kanałowi, a tym bardziej blogowi.
 
Teraz może przejdźmy do dzisiejszej aktualizacji! :D
 
Krótko mówiąc aktualizacja krótka i pewnie wielu osobom się nie podoba, ale jak dla mnie jest świetna! Jest po prostu ORYGINALNA!
 
Cała fabuła z teatrem kompletnie odbiega od głównej fabuły gry co jak najbardziej mi się podoba. :D Najbardziej podobał mi się moment, gdy miałyśmy przedstawić na scenie Thalii swoje umiejętności. Te pozy i animacje były i są genialne! ♥ Po prostu ta cała aktualizacja jest (jak na mój gust) STRZAŁEM w 10! ;3
 
Teraz może krótkie streszczonko całych zadań dla osób, które nie mają dostępu do zadań lub lubią sobie poczytać :D
 
***
 
Zadania zaczynają się się przy plakacie, na którym jest napisane, że na ulicy Jarla 13 w Jarlahiem został otwarty teatr i poszukują aktorów. Udajemy się tam. Widok zewnętrzny jakoś szczególnie nie zachwyca i nie zachęca osób do wejścia do środka. Wygląda to jak opuszczony składzik itp. Jednak decydujemy się tam wejść. W środku jest kompletnie inaczej niż na zewnątrz! Jest ładnie (nie zwracając uwagi na panujący tam bałagan). Na scenie odnajdujemy Thalię, która bądź co bądź mówi o sobie w 3 osobie XD Thalia wie, że chcemy zostać aktorami w jej teatrze, ale przed castingiem mianuje nas asystentką nr. 2 i daje nam zadanie byśmy znalazły asystentkę nr. 1, która już bardzo dawno temu miała już być w budynku z rekwizytami, a nadal jej nie ma. Koło portu Jarlahiem znajdujemy Mel, która ma na sobie sztuczne wąsy i śmieszkowate okulary. Dowiadujemy się, że gdy Mel zamawiała rekwizyty potrzebne do spektaklu pomyliła adres. Pytała wszystkich w Jarlahiem czy ktoś nie dostał może nie swojej paczki, ale efektów, zero. Dlatego MY postanawiamy jej pomóc. Szukamy, pytamy, pukamy do drzwi aż wreszcie natrafiamy się na odpowiednią osobę, która wręcza nam paczkę. Razem z Mel idziemy do Thalii zawiadomić ją o dotarciu paczki. Thalia po naszym dotarciu wydaje nam polecenia. Mel ma powycierać wszystko z kurzu, a my musimy poustawiać rozwalone po całym pomieszczeniu krzesła w dwa, skromne rzędy przed sceną. Po tej pracy udajemy się na scenę i pokazujemy to co potrafimy. Thalia bardzo nas chwali i uznaje nas na niesamowitego aktora. Mówi, że już bierze się za pisanie scenariusza, a ja z Mel mamy wyjść z budynku by jej nie przeszkadzać.
Mel przed wejściem do teatru otwiera sklep z rekwizytami. Do wyboru są:
• śmieszkowate okulary
• sztuczne wąsy
• nos clowna
Na tym zadania się kończą ;c
 














Na dodatek podczas zadań udało mi się wbić dokładnie 75 050 pd, czyli jestem już za połową 20 lvl'a :D
 
Powiem, że jeszcze nigdy nie cieszyłam się tak na dodanie jakichś zadań POBOCZNYCH (nie biorąc pod uwagę zadań z Nightdustem i Madison, które jeszcze nie zostały zakończone).
 
A Wam jak podoba się aktualizacja? ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz