środa, 7 lutego 2018

Odnowione Szwedy ~ Aktualizacja SSO

Hejka naklejka! ;D
 
Obiecywałam, że jakaś aktywność na blogu będzie i jest! XD
I obiecuję, że postaram się poświęcić więcej uwagi blogu ;3
 
A teraz może bez zbędnej paplaniny przejdźmy do aktualizacji!
 
***
 
W poniedziałek dostaliśmy info od zespołu SSO, że 7 lutego (dziś XD) zostaną dodane do gry odnowione Szwedy! Szczerze nie spodziewałam się tego :O Liczyłam na odnowienie fiordów, a cóż na nie też przyjdzie pora ^-^
 
A tu trailer:
 
I powiem teraz jak najbardziej szczerze... Po trailerze jakoś te Szwedy mi nie przypadły do gustu, ale postanowiłam, że nie będę oceniać i poczekam aż zostaną dodane :D
 
Nadszedł 7 luty i dodali w dość szybkim czasie wyczekiwane Szwedy, a oto jak wyglądają :D
 
 
Ten Szwed z lewej strony i ten pośrodku po obejrzanym trailerze nie przypadły mi do gustu, ale hola hola został jeszcze trzeci koń, który będzie dodany. Tak przypuszczałam, że w trailerze nie dodadzą tego najładniejszego ;D Gdy zauważyłam w aktualnościach, że został dodany Szwed palomino to oszalałam XD Jaki on piękny :D Taki brat maści izabelowatej XD A może siostra ;)
 
***
 
A Wam jakie koń z powyżej przedstawionych spodobał się najbardziej? :*
 
Dobra, a teraz nasuwa się pytanie...
Czy kupiłam tego palomino?
TAK!!!!!!!!
 
Powitajcie kolejnego członka mojej SSO-wej rodzinki XD
Witaj Honeydesire! ♥
To imię do niej idealnie pasuje ♥.♥
 
 
No i standardowo zrobiłam jej sesyjkę ;3
Muszę się oczywiście pochwalić jak nowe Szwedy umieją pięknie pozować ;D
 










 
A wy jakiego rumaka zakupiliście?
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz