czwartek, 20 października 2016

Nowa seria - Inteligentny Piatek - Clever Friday

Elcio trzy dwa zercio! :3
 
Postanowiłam stworzyć nową serię, która będzie się nazywać Inteligentny Piątek - Clever Friday.
Dlaczego?
Uznałam, że w tej serii co każdy piątek (zaczynamy od jutra) będę dawać rady jeździeckie. wiecie w jeździeckie jestem dość obcykana. ^^ Wiecie mam dzierżawić konia i no do tego trzeba trochę werwy, cierpliwości i umiejętności, osoba, która ledwo co galopuje - według mnie - nie powinna mieć konia w dzierżawie. Wiecie ja już skaczę i cwałuje, więc no. XD Będę w tej serii uwieczniać porady jeździeckie np. jak poprawnie osiodłać konia. dużo osób doświadczonych czasami źle siodłają konia i nawet o tym nie wiedzą, no więc XD ta seria się nada ^^
Dobrze, a więc do zobaczenia jutro w 1 części tej serii. ^^
Do zobaczenia!
 
Linka ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz