sobota, 5 sierpnia 2017

Moje 14 urodziny!

Cześć!
Dziś o godzinie 19:05 skończę 14 lat... Jestem mega szczęśliwa, bo to już za mniej niż godzinę!
Dzisiejszy dzień jak na razie był super prócz tego, że urwałam sprzączkę od buta, ale moja kochana babcia mnie poratowała i przyszyła ♥
 
 Byłam dziś na zakupach w Decathlonie i kupiłam sobie jeździeckie duperele (trochę to kosztowało) i jeszcze będę zamawiać dwie rzeczy przez Internet.
Ogólnie mogę już powiedzieć, że ten dzień spędzę miło i w ciągłym uśmiechu, bo zawsze coś się dzieje mimo, że jeszcze nie wybiła północ :D
 
***
 
Jutro wyjeżdżam na wakacje w góry i do tego czasu jak mnie nie będzie w domu(do 14-15 sierpnia) może nie być postów choć postaram się coś wstawić :D
 
Życzę Wam miłego dzionka i widzimy się 15 sierpnia albo troszkę wcześniej B)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz