środa, 2 sierpnia 2017

Hanowery już w Jorvik! 🐴 Rzeczywiste info o rasie :)



Cześć!
W dzisiejszej aktualizacji dodali Konie Hanowerskie! Są niesamowite! ♥.♥
Kosztują 890 sc. Można je kupić od 14 poziomu z wyjątkiem jednego, który jest od 1 poziomu.
Występują w maści:
• karej (Winnica)
• kasztanowatej (Fort Pinta)
• siwej (Stajnia Złotych Liści)
 
A teraz napiszę Wam rzeczywiste informacje o rasie z mojej książki ''Jak rozpoznać 50 ras?'', w której jest rasa Koń Hanowerski.
 
 
Konie hanowerskie powstały przez skrzyżowanie koni niemieckich z końmi pełnej krwi angielskiej, dokonane przez angielskich królów.
 
Początkowo hodowane były w celach jeździeckich, jako konie zaprzęgowe oraz do pracy na roli. Potem zaczęto wykorzystywać je w skokach przez przeszkody oraz ujeżdżeniu. Są również często spotykane w konkurencjach jeździeckich na olimpiadach, na których odnoszą duże sukcesy. Cechuje je łagodne usposobienie i zdolność szybkiego uczenia się.
 
Ciekawostka
 
Na olimpiadzie w roku 2008 wszystkie medale w ujeżdżeniu (złoty, srebrny i brązowy) zdobyli jeźdźcy na koniach rasy hanowerskiej.

Wysokość

160-175 cm
 
Koń ten wyróżnia się
 
• muskularnym zadem
• wysportowaną sylwetką
• wysokim kłębem
• silnymi nogami
 
Koń Hanowerski jest głęboki w popręgu.
 
Fakty
 
Pochodzenie: Niemcy
Maść: kara, kasztanowata, siwa, gniada
Użytkowanie: skoki przez przeszkody, ujeżdżenie, wystawy
Charakterystyka: cierpliwe i pełne gracji
 
 
Bardzo urzekły mnie Hanowery swoim wyglądem i sposobem poruszania. Zakupiłam jednego z nich! Kary Hanowerek jest już w mojej stajni i nazywa się Faithspark (Iskra wiary).
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Uważam, że jest śliczna! ♥
 
A Wam podoba się nowa rasa? :D

6 komentarzy:

  1. Z animacji są bardzo podobne do lipków i anglików xD Ale mi i tak najbardziej się podoba kara rasa <3 Ta mordka i pyszczek *-* Fajny post, zapraszam do mnie, jeśli znajdziesz chwilę :)
    http://sso-paula-duskbaker.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak w ogóle to chciałam dołączyć do Obserwowanych, ale chyba na Twoim blogu nie ma tego xD Nie szkodzi w sumie, i tak będę tu wpadać ^^

    OdpowiedzUsuń