wtorek, 18 lipca 2017


Hejka!
Jak widać dodałam do postów opcję ''Czytaj dalej''. Bardzo mi się to podoba. Mam dla Was trzy informacje.
 
1. Każdy post będzie się od teraz zaczynał zdjęciem, który będzie zapowiadał (tak jak tytuł) dalszą część posta.
 
2. Wszystkie zakładki zostały oczyszczone z informacji i została do każdej zakładki dodana ta sama treść. Codziennie będę pracować nad zakładkami by wyglądały najlepiej jak potrafię oraz żeby wystarczająco pozbyć się pytań, które Was nękają.
 
3. Przez najbliższy czas blog się mega zmieni. Widać już w sumie postępy. Dodałam nawet inny kursor. Mam nadzieję, że Wam się podoba. Jeszcze wiele zmian czeka ten blog. Pora wreszcie się za niego wziąć i go ulepszyć! ♥
 
Piszcie w komentarzach czy także Wam się podoba to, że wreszcie ulepszam bloga i biorę się za niego, a nie zbijam bąki. XD
 
PS: Początkowe zdjęcie jest troszkę słabe (kontrast, efekty, tekst), gdyż robiłam go na innym komputerze, a tam nie mam żadnego programu do obróbki, więc musiałam skorzystać z Paint'a. XD
 
Amfora ♥


1 komentarz: