środa, 19 lipca 2017


Cześć!
Dzisiejsza aktualizacja jak dla mnie jest superowa i niesamowita. W tej aktualizacji dodali:
 
• Tim'a i jego wyścig
• Powrót Magicznych Koni
• Nieistniejące jeszcze w grze Lampiony
 
Oprócz tego SSO informuje nas, że za tydzień będzie dostępny targ. Przejdźmy może do szczegółowego opisu tych trzech podpunktów.
 
Tim i jego wyścig

To już mój 3 rok z Timem i jego niesamowitym humorem! Nigdy nie rozumiałam czemu naszą postać tak dziwnie nazywa XD W sumie nic się nie zmieniło. Te same zadania, ten sam wyścig. No i jeszcze niesamowita dyskoteka, która jest w każdy dzień tygodnia! Jedyne co się zmieniło to wygląd jego lady na plaży.


 
Powrót Magicznych Koni

Dzikie Konie Jorveskie w mniejszej wersji (XD) powróciły do gry! Szczerze mówiąc nie spodziewałam się tego, gdyż w tym roku już były, lecz te przypominające Shire. Gdy po raz pierwszy zostały dodane do gry Magiczne Konie i chciałam kupić dwa: fioletowego i czerwonego, lecz nie starczyło mi sc, więc kupiłam TYLKO fioletowego. I dziś nadarzyła się okazja na zakupienie czerwonego! Przedstawiam Wam mojego nowego członka konikowej rodzinki Darkblood (Krwawy mrok, Krwawa ciemność)

 
Lampiony
 
To chyba najbardziej zadziwiająca część aktualizacji. Mega podobają mi się te lampiony. Ich kupowanie i puszczanie w niebo sprawia mi wiele radości. Jest to nowa funkcja gry. Czy tylko mi od razu się te lampiony skojarzyły z bajką ''Zaplątani''?  Mam nadzieję, że te cudowne światełka (lampiony) zostaną z Nami chociaż do końca wakacji. :D


Kolejna - według mnie - udana przez zespół SSO aktualizacja! 💕

4 komentarze:

  1. cześć sorki że pisze to pod tym postem ale nie bede pisała pod postem z 2016 roku bo możesz nie zauważyć czy macie gdzieś zgłośzenia do klubu iron friends bo bardzo bym chiała do niego należec i niewiem jak to zrobić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkrótce w zakładce ''Iron Friends'' znajdziesz linka do formularza. Jak na razie wejdź na mój kanał ''Amfora'', tam pod filmami jest link do formularzów :)

      Usuń
  2. Super :* Teraz czekam na odnowienie zakładki IF.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw zajmę się zakładką ''Inne konta'' oraz ''Moje zwierzaki'' :D

      Usuń