sobota, 4 lutego 2017

Nowa seria :D ~ VS #1

Hejoszki!
 
Postanowiłam by wprowadzić nową serię na bloga by go bardziej uaktywnić.
 
*Seria Clever Friday zostaje zawieszona na czas nieokreślony*
 
Więc od razu piszę, że do tej serii zmotywowała i zainspirowała mnie Melissa Seahall i jej seria na blogu ... VS ...
 
U mnie VS będzie podobnej treści, ale będę się starać jak najdalej odchodzić od jej sposobu prowadzonej serii.
 
Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszym VS'em.
Pod tym postem napiszcie co, który koń jest według Was bardziej wkurzający i bardziej żenujący. ;)
 
Chodzi tu o konie, które się bagują przez aktualizację.

Wolicie Lipicana czy Dzikiego Konia Jorveskiego?
Który jest według Was bardziej głupi i żenujący?
Na to patrzcie i piszcie w komentarzach :*
 
 
Moim zdaniem bardziej żenujący jest Dziki Koń Jorveski, gdyż on baguje się cały, a u Lipicana baguje się tylko grzywa. Te bugi psują wygląd tych cudnych rumaków. :\
Niestety... :c
 
Postaram się wstawiać VS co sobotę, bo akurat dziś piszę ten post. Nie miałam zaplanowane by VS prowadzić w soboty. Jeśli w jakąś sobotę nie dam VS to w następny tydzień dam dwa. ;)
 
Napiszcie w komentarzu co sądzicie na temat tej serii oraz, który koń jest wdług Was bardziej żenujący.
 
Lina ☺


1 komentarz:

  1. Według mnie magiczny jorveski wygląda na najbardziej żenującego zbugowanego konia jakiego kiedykolwiek widziałam ! A widziałam już sporo dziwnych koni XD I jeszcze jego oko na szyi O-o Co prawda ani Lipek ani Jorveski Magik mi się nie zbugowały ale widziałam takie na polanie XD
    Nic jednak nie przebije Konia ,który mi kiedyś się zrobił...Miał nogi na głowie a głowę w tyłku ! grzywy zaś w ogule nie miał ! i jeździł tak jakby do góry nogami ! taka snująca się posklejana kulka zawierająca części ciała konia w nieodpowiednich miejscach ;-;
    A propo dziwnych zdarzeń w sso , ostatnio podeszłam do sklepu (na piechotę) żeby kupić kwiatek (sklep U Bjorna i Agnethy) ja podchodzę ... A sklep mnie wciąga do środka ! i tak dziwnie w środku w nim się kręciłam i wirowałam wokół własnej osi stojąc w miejscu i wyjść nei mogłam XD Oh te bugi i lagi XD
    Pozdro
    Mgełka

    OdpowiedzUsuń