czwartek, 2 lutego 2017

Kolejny konieł? Dzikie Konie Jorveskie na horyzoncie ... ~ Darkrebel



Hejcio kochani!
 
Jest dzisiaj czwartek. Wczoraj dałam tylko posta z informacji o aktualizacji. Dzisiaj daję posta o Jorveskich Dzikich Koniach. ♥
 
ZAPRASZAM!!
 
Hm? Kto zawitał na wyspie Jorvik? Gary?! Co oznacza przyjście Gar'ego? Oczywiście nic innego tylko ... DZIKIE KONIE JORVESKIE!!!
 
Te cudne konie pojawiły się w środę w innych maściach, odmianach i wielkościach niż rok temu.
 
Pamiętacie Dzikie Konie Jorveskie co były rok temu?
Porównajcie sobie teraz jak bardzo się zmieniły.
 
 

  ROK TEMU
...kiedy natomiast zbliżasz do lasu, wyglądają tak!         TERAZ
 
Według mnie konie w tym roku są o wiele lepsze i bardziej dopracowane.
 
Konie te możecie kupić za jedynie 599 SC.
Znajdziecie je na drodze do Jodłowego Gaju na polanie gdzie czeka na Was Gary.
 
No, ale teraz przejdźmy może do tego, którego JA kupiłam.
Ja kupiłam niebieskiego. Jest według mnie najładniejszy. Te niebieskie oczęta. *-*
W sumie to dziś dopiero go kupiłam, bo wczoraj nie miałam wystarczającej ilości SC :\
DOBRZE, ŻE CHOCIAŻ MAM :D
 
Nazwałam mojego konieła Darkrebel, czyli Mroczny Buntownik.
Nazwałam go dlatego, że jest kary i przeważnie konie o podobnej posturze jak Shire kojarzą mi się z koniami nieposłusznymi, czyli buntownikami.
 
Zdjęcia Rebelka:
 
 
 

 

 

 

 
 
 
I jak? Zdjęcia nie są dość super, bo robiłam je na szybko, ale nieważne XD
Jeśli nie jesteście przekonani co do tych koni to ja rozwieje Wasze wątpliwości.
 
SERDECZNIE POLECAM!!
 
Ważna ciekawostka
 
Otóż chciałam zmienić fryzurę temu kuniełowi, bo niezbyt mi się podobała, ale patrzę, a tu nie można zmienić :') Puste karty. Czyli ...
 
Tym koniom nie można zmieniać grzywy.
 
 
 W sumie dobrze ... Przynajmniej choć ta rasa będzie ZAWSZE wyglądać oryginalnie :*
 
PS: Nie patrzcie na moja dołującą liczbę SC X"D
 
Co o tym sądzicie?
Jakiego macie dzikusa?
Zastanawiacie się czy kupić?
Jakie imię ma Wasz JDK (Jorveski Dziki Koń).
 
Lina ☺
 
 

1 komentarz: