czwartek, 14 lipca 2016

Star Rider Lifetime

Hej!!
Już od kilku dni wiem oficjalnie, że będę mieć Lifetime! A kiedy będę mieć? Otóż w poniedziałek!!
Chyba, że jutro nie będzie double to niestety, ale będę jeszcze czekać tydzień, a chyba tyle nie wytrzymam. xD
Nie mogę się doczekać!
Będę mieć ciuchy dla LT, rzeczy z kodów dla lt, wieczny SR i 6000 SC!!
Więc w poniedziałek ten lub następny spodziewajcie się filmiku o LT.
Tam będę pokazywać ubrania i kupowanie 2 koni, bo resztę SC zostawię sobie na później. Na nowe rasy itp. Jeszcze chce kupić sobie zestaw biało -czerwony. :)

12 komentarzy:

  1. Serio? Nwm czym się tak jarasz mam lt i co? nie jaram się jak ty no i jeszcze te całe głupie chwalenie się na yt no pliz ogar... rozumiem małe dzieci jak ty się jarają no ale bez przesady...

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację, jaram się, bo bardzo długo czekałam na LT. Dlatego właśnie się cieszę i moja radość chcę pokazać. Nie jestem małym dzieckiem :') chyba, że ty nim jesteś. Po prostu dziecko nie ma co robić do roboty i hejtuje innych. :')

    OdpowiedzUsuń
  3. serio? ja dzieckiem? pliz... nie rozśmieszaj mnie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy jest dzieckiem. Nawet osoba, która ma 80 lat, więc proszę ty mnie nie rozśmieszaj. :')

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś śmieszna wiesz...

    OdpowiedzUsuń
  6. Heh, ty bardziej. Animek nie wie co odpisać i musi pisać takie beznadziejne komy. :') Wiesz lepiej zajmij się sobą, a nie będziesz hejtować innych. Chyba, że hejtowanie sprawia Ci przyjemność. ;')

    OdpowiedzUsuń
  7. takiej debilki to sprawa mi przyjemność i to dużą :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Debilka to ty jesteś. Odwal się. Nawet nie wiesz jaka jestem tylko hejtujesz. Zazdrość Cię zżera.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta... zdążyłam Cię wystarczająco poznać... Zazdrość? Pf.. niby czego? tego że masz kilka fanów... no naprawdę dużo...

    OdpowiedzUsuń
  10. Co nie wiesz co odpisać mi? Żal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam kilku fanów tylko wielu. Jak Cię interesuje ilu to zobacz na subskrypcje. Żal to mi jest cb C;

      Usuń
  11. A sory nie będę Ci odpisywać, bo nie będę się kłócić z takim ćwierć mózgiem jak ty.

    OdpowiedzUsuń