sobota, 2 lipca 2016

♥ Fryzyjska Zajawka ♥

Hej!!
Dzisiaj loguję się na SSO, a tu w aktualizacjach post pt.,, Fryzyjka Zajawka ''. Według mnie źle to napisali, ale przejdźmy do rzeczy. xD
 
W poście była mowa o ODNOWIONYCH FRYZACH!!
Jestem bardzo szczęśliwa, gdyż czekałam aż odnowią tą rasę. Jeszcze na dodatek SSO zmieniło cenę teraźniejszych fryzów na cenę 790 sc. Trochę mi się przykro zrobiło,
gdyż ja fryza kupiłam jak kosztował 990 sc. Jako iż już mam fryza, a mają TEGO fryza dodać w tą środę co będzie lub następną to i tak tego nowego, odnowionego fryza kupuję xD
 
Co sądzę o tym fryzie?
 
Otóż wydaje mi się, że to zdjęcie poniżej to jest chyba edit, ale chyba mi się zdaję. xD Głową ten koń przypomina waliczyka, a budową anglika, więc nie wiem co to będzie. O.o xD Raczej ,,nowy fryz'' będzie wielkości anglika choć mogę się mylić. Może będzie wyższy. Jeszcze jedno odnowiony fryz będzie SZYBSZY i będzie miał ANIMACJE. Chodzi mi o te animacje typu: schylanie głowy itp.
Jeśli chodzi o grzywę z ,,edita'' xD to jest śliczna. :)
 
 
Zobaczcie tego pięknego Fryzyjczyka!
 
Co mnie dręczy?
 
Dręczy mnie jaka będzie wielkość fryza, czy tylko będzie kary fryz (raczej tak xD), jaka będzie grzywa fryza, gdzie będzie można było kupić tego fryza i jaka będzie jego dokładna budowa i do jakiej rasy będzie podobny.
 
A was co dręczy na temat nowego fryza?
Czy wydaje Wam się, że to zdjęcie powyżej to edit? xD
 
Lina ☺



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz