poniedziałek, 25 stycznia 2016

Mało czasu :'(

Wiecie mam szkołę. Jutro mamy sprawdzian, kartkówkę i pytania  >.<
Nie nadążam, a na dodatek jeszcze stworzyłam nowe konto i na nim mam 11 lvl (na razie xD), SR i na razie 2 konie (będę mieć 3-4 po co więcej na takim koncie). Mam rozety, bo rb skróty, które poznałam na koncie ~ Paulina Sweetdawn.
Moje konto z 11 lvl to: Nicole Ponysong.
Więc jeśli ktoś się pode mnie podszywa, a ma inną nazwę to nie ja xD ! !
Jak widzicie posty są rzadziej, bo nie nadążam.
Jak będę mieć ferie zimowe (15-29 luty) posty będą codziennie lub co drugi dzień.
A jak wy się uczycie?
Ja bardzo dobrze. xD
Czasami zdaży się 3, ale co tam. xD
Mam jedną 2, ale Cii!! xD
Ale nie jestem jedyna, niektórzy mają po jedenaście 1 *-*.

                                                                        Pozdrawiam:
                                                                           Linka xD

1 komentarz: