poniedziałek, 4 stycznia 2016

Coś nie o SSO tylko o ...

Lubię konie!! Moim drugim ulubionym zwierzęciem jest pies!!
 
Zdjęcie mojej ulubionej rasy- labrador. ^^
Mam swojego labradora ma 3 lata i prawie pół.
Dzięki mnie umie dużo sztuczek.
Lubię tą rasę, ponieważ jest słodka, nieagresywna oraz ta rasa jest wykorzystywana do osób niewidomych. :*
Moja sunia jest brązowa, czyli czekoladowa.
Ani trochę nie jest podobna do tego psa tutaj.
Moja Saba jest mądra, lecz chce się jeszcze bawić a ma 3 lata i prawie pół. Z tego powodu się cieszę. ^^
Mini wierszyk o labradorach:
Labradory to najlepsza rasa,
przeciętna jest ich masa,
to są wielkie łakomczuchy
i lubią kłaść głowy na poduchy.
 
Sama go teraz wymyślałam ^^
To co w nim umieściłam to prawda.
Moja sunia z rasy labrador zachowuje się jak człowiek choć nie mówi. :*
Kładzie głowę na poduchach, śpi pod kocem oraz na łóżku lub fotelu.
 
Pozdrawiam:
Paulina Sweetdawn
 

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam moją sunię :*
    A wy macie labradora? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam Labradora i ma już rok nazywa się Oskar.. ( jego maść to ta w środku XD dziwnie to brzmi... na tym zdjęciu chyba wiesz o co kaman XD)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam też labradora XD Ja mam czekoladowego ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta maść w środku to biszkoptowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Lina !
    Ja lubię Labradory ale sama nie mam takiego psiaka ;) Za to u nas sąsiadka ma Sunię - Lily biszkoptową i Mój Bary (owczarek Niemiecki , Owczarek Podhalański + Huski mix) się w niej zakochał XDDDD ciągle przychodzi do dzielącego nasze domy płotu i się liżą przez siatkę XD. Bary dokładnie tak samo jak Twoja suczka lubi się bawić choć ma już 7 lat !
    Mój drugi psiak Hachi (Welsh Corgi Pembroke - rasa królowej Elżbiety) Ma trzy lata i zachowuje się jak szczeniak , lubi spać na poduszkach i często zapomina że ma 3 lata i 25 kilo XD
    Pozdro
    Mgiełka

    OdpowiedzUsuń
  6. Po prostu siostra *-* Też koffam Labradory a mój ma na imię Maksiu, jest biszkoptowy i ma 14 lat :) Taki staruszek :p Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń