piątek, 27 listopada 2015

Zadania w MSP

Zadania w MSP zaczynają się u Radnego w MSP:
Oto gdzie jest Radny na mapie:

Osoby, które występowały w dzisiejszych zadaniach w MSP to:

Radny z MSP

Baronowa z WSP 

Felix z MSP 
Elizabeth z Vale 

Radny prosił nas żeby pojechac do Baronowej po łańcuch. Wzieliśmy łańcuch i założyliśmy na choinkę.
Następnie od Radnego miłam jechać do Felixa po złote ozdoby. On ich nie miał więc musiałam szukać go przy Zamku SP:

Szukanie:

Wreszcie znalazłam! :D Wróciłam do Felixa i miałam złote bombki zawiesić na choince. Tak wygląda teraz choinka:

Później Radny prosił mnie żebym pojechała do Elizabeth z Vale. Miałam wziąść na drodze do DUD śnieg.

Wróciłam do Elizabeth i zadania z zegarkiem na jutro!! :D
Oto tytuł zadania:

Oto zegarek nad głową Elizabeth:

Następny post o jednym fajnym tricku na SSO. :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz