poniedziałek, 30 listopada 2015

Post z info i dziwnym wydarzeniem *_*

Hejcio :D
Sorki, ale miałam wieczorem porobić zdjęcia gdzie są gwiazdki, ale wieczorem nieładne zdjęcia wychodzą, więc jutro wstawię gwiazdki na Wzgórzu Nilmera.
Teraz coś dziwnego. *_*
Z nudów założyłam sobie jeszcze jedno konto. Mam na nim 5 lvl i tylko startowca z 3 lvl (prwie 4 lvl).
Nie zgadniecie co się stało. Na tym koncie pojechałam na CS w Moorl (niektórzy uważają, że to głupota, ale ja od tamtego momentu będę tak robić). Byłam w 10/13 gr i miałam 1 msc. *_*_*_*_* Po prostu smieszne, ale się cieszę z rozety.
Teraz nowina:
- Mam nową fryzurę na SSO.
Tak wygląda z przodu:
A tak wygląda z tyłu:


Mi się podoba. ;)
Kupiłam tą fryzurę w Jarlahiem na parterze.
Jeszcze jedna nowinka:
- mam gdzie indziej stajnie.
Wcześniej miałam na FS. Teraz mam w JG.
Ok to na tyle.
Wyczekujcie jutrzejszego posta.
!!Nie mogę się doczekać aktualizacji!! :*NARKA :*



2 komentarze:

  1. Ok tow wszystko prawda moje konto z 17 lvl to:
    - Paulina Sweetdawn.
    Konto z 5 lvl to:
    Alda Purplehand ( coś takiego )

    OdpowiedzUsuń