sobota, 13 maja 2017

Spirit - Dziki Mustang ~ Info

Hej!
 
Pewnie zadawacie sobie pytanie ...
 
Czemu nie ma postów?
 
Otóż jak na razie straciłam chęć, ale najważniejsze informacje będę wstawiać, ale tak to nie będę zbytnio aktywna. Po prostu musi mi wrócić chęć do blogowania. Nic nie siłę.
 
Ale przejdźmy już do tematu posta!
 
-----------------------------------
 
Jak wiecie w aktualizacji dodali zadania u Marleya (może dodam treść zadań) i Mustanga z Dzikiej Doliny!
 
Zawsze chciałam by go dodali ... I nareszcie!
 
Tutaj macie rozpiskę. Na dole zdjęcia macie autora ^-^
 
Nie sprawdzałam czy rozpiska jest prawidłowa, gdyż nie mam czasu sprawdzić jej :c
 
 
Nie zrobiłam rozpiski sama, bo jak wiecie ...
Brak chęci i czasu :\
 
Ale no cóż, żyjemy dalej :D
 
Ściskam:
 
Lina ☺


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz