poniedziałek, 26 grudnia 2016

Co szykuje dla nas Star Stable w następnej aktualizacji?

Hej!
Ostatnio sobie jadę, a na molo do Stajni Złotych Liści w Dolinie Złotych Wzgórz przy palach pomiędzy, którymi były światełka jest dwóch marynarzy.
 

Mi to wygląda na przygotowywanie do GŁÓWNEJ FABUŁY GRY, ale nie wiem.
Jak wy o tym sądzicie?
 
PONADTO podeszłam do nich by się im lepiej przyjrzeć i zamiast normalnego ,,imienia'' mają coś takiego.
 


 
Później sprawdziłam innych marynarzy w Zachodnim Przylądku czy też mają takie napisy.
 
 

 
Gdy sprawdziłam pozostałych to tylko TEN i Ci na molo maja takie nazwy. Reszta ma napis ,,Marynarz''.

Jeszcze na dodatek sprawdziłam w tłumaczy co to znaczy SAILOR. Oczywiście tak jak przypuszczałam ,,MARYNARZ''. Hm ... A te cyfry to pewnie oznaczają, który to jest marynarz, a to NAME, bo może w następnej aktualizacje dostaną swoje imiona XD
NIE WIEM :C TO TYLKO MOJE SPOSTRZEŻENIA
 
MOŻE TYLKO TYCH TRZECH MARYNARZY WEZMĄ UDZIAŁ W GŁÓWNEJ FABULE?
JAKĄ BĘDĄ PEŁNIĆ ROLĘ?
MUSIMY CZEKAĆ ...
NA AKTUALIZACJE ... :C
 
A WY CO O TYM SĄDZICIE?
 
Lina ☺



1 komentarz:

  1. sorka że nie na temat ale dlaczego nie piszesz już na blogu nicole ponysong? szkoda bo tam posty mi się podobały ):

    OdpowiedzUsuń